mandag 19. mars 2012

Canal Digital - Vil dere ikke ha meg som kunde?

Hei,

Vi har i mange år blitt lovet bredbånd fra Canal Digital på Høvik. Gang på gang får vi beskjed om at man kan levere bredbånd for så å få kontra beskjed på at dere ikke kan levere.

I slutten av oktober 2011 ble nytt håp tent. Fikk besøk av en selger som skulle "frelse verden", eller ihvertfall der vi bodde i Fjordvn. Nå var alt "surr" ryddet opp i. Det var lagt ned fiber, og nå skulle til og med vi kunne nyttiggjøre oss av Canal Digital sin fiberløsning. Selgeren var i "halleluja" stemning!
Kontrakt ble signert, og vi fikk klar beskjed om at innen utgang av Desember skulle linjen være oppe å gå hos oss. Idag skriver vi 19.03.2012 og ikke hørt noe.  Ønsker dere ikke kunder? 
Eller har monopolet deres gjort dere så arrogante at dere rett og slett "driter" i kunden fordi at dere vet at dere er eneste aktør som "kan" levere? Skal vi som kunde måtte ringe å mase på dere for å få produktet vi har signert avtale på?

Ringe å skjelle ut selgeren har neppe stort effekt. Skjelle ut lederene i Canal Digital har heller neppe noen effekt, men at Canal Digital bør rydde i ledelsen bør fortsatt stå i fokus.
Mange nedover i Canal Digital systemet gjør faktisk en god jobb, men det hjelper lite om ikke ledelsen legger opp til en oprativ strategi som tar kunden seriøst.

.. men så.. hva med internettlinjen min? Jeg har egentlig ingen forventninger til  Canal Digital lenger. Jeg får bare vente å se. Kanskje en vakker dag dukker det opp noen i systemet deres som har lyst til å ha meg som kunde. De 5-6000 kronene som jeg tilfører Canal Digital blir selvfølgelig bare en dråpe i havet for dere.

Skulle dere få lyst til å ha meg som kunde, så heter jeg fortsatt Henning Aarsand, og jeg bor i Fjordvn. 49 d 1363 Høvik.

Nyhet:

.... tro det eller ei. 19.03.2012. Samme dag som dette innlegget ble lagt ut ringte dere meg. Nytt håp! Takk! Hjalp å legge blogg innlegget på facebooksiden til Canal Digital. Et par tusen unike lesere gjorde susen..

..men.. Ikke hadde dere kontroll på kontrakten min, ikke hadde dere kontroll på vilkår som var inngått med selger og null opplysninger om at de i det heletatt kunne levere internett hos meg..
Fikk beskjed om at ny kontrakt måtte lages.. etter mye frem og tilbake fikk jeg beskjed om at de hadde funnet kontrakten.. Næmmen..
Samtalen avsluttes med at de må sende meg en ny bekreftelse kontrakt på mail som jeg må signere og sende tilbake. Det skulle gjøres umiddelbart! Idag skriver vi 23.03.2012.. fortsatt ikke mottatt mailen.. 
At ting går sakte i "gamle statlige" bedrifter vet jeg.. men...

Så nå venter jeg fortsatt på bekreftelses mailen kjære Canal Digital, og ikke minst linjen som de selvfølgelig UANSETT ikke fikk levert før om 2-4 uker.  Det positive er at jeg skulle få en HEL mnd med gratis internett!! Er det ikke flott..

Jeg stoler fortsatt ikke på dere før "alt er oppe å går"

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar