søndag 20. november 2011

Hvordan kan selgere nyttiggjøre seg av sosiale medier?


  1. Bygge nettverk via dialog
  2. Bygge/dele kunnskap
  3. Prospecterings verktøy
  4. Sette seg inn i kunder og konkurrenter
  5. Holde kontakten med eksisterende og potensielle kunder
  6. Utvikle nettverksgrupper for egne kunder
  7. Utvikle nettbaserte sosiale konsepter for eksisterende og potensielle kunder
  8. Legge ut informasjon om nyheter om deg, firmaet, produkter, tjenester
  9. Innvolvere kundene i utviklingen av nye produkter og tjenester 
  10. Invitere kunder og samarbeidspartnere til eventer/messer
  11. Spesialtilbud til de som følger deg/dere på sosiale medier
  12. Skaffe nye samarbeidspartnere/kollegaer
  13. Holde en tettere dialog med kundene 
  14. «VIP» kundeservice for egne kunder
  15. Kunnskapsdeling 
  16. Gi kundene dine merverdi ved at de får presentere seg selv for ditt nettverk
  17. Verve salg
  18. Ren markedsføring av deg selv
  19. Netthandel
  20. Skape trafikk til bedriftens sider/netthandel
Hvordan mener du at selgere kan nyttiggjøre seg av sosiale medier?
Med Vennlig Hilsen
Henning Aarsand
+4745002040
Følg Henning Aarsand Consult på facebook:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar