tirsdag 21. juni 2011

Gir dere kunden mer enn de forventer?

Gir dere kunden mer enn de forventer? Eller gir dere kunden mindre enn forventet?
Disse to spørsmålene vil være sentrale for eksistensen til flere bedrifter fremover. Konkurransen er tøff, og man må prøve å differensiere seg fra andre aktører. Gi noe mer kan være en måte å skille seg ut på!
Kjøp og salg aktiverer en rekke følelser.
Gi derfor alltid kunden din mer enn de forventer. Det er ikke snakk om at du skal gi kunden masse gratis, men påse at kunden går ut av butikken med en følelse av å ha fått mer enn han forventet.. Sannsynligheten for at kunden kjøper av dere igjen er definitivt større!
Kombinert med det vet man at den beste markedsføring er når kundene prater varmt om dere. Man ser også at kundene gledelig skriver/prater om gode og dårlige opplevelser på forskjellige sosiale medier som f.eks Facebook, blogger og Twitter. Påse at de blir gode!
Gir dere kundene deres mer enn de forventer? Eventullet hva gir dere?
Med Vennlig Hilsen
Henning Aarsand
+4745002040
Følg Henning Aarsand Consult på facebook:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar