Hva er unikt med produktet/tjenesten deres? Hvorfor skal kunden kjøpe av akuratt dere?
Har dere ikke oversikt, så sett dere ned å finn det ut!
Konkurransen i de fleste bransjer er tøffere enn noengang. Kundene har som oftest mange alternativer å velge i når de skal kjøpe deres produkter og tjenester. Finn derfor ut hva som gjør dere unike, og ikke minst påse at enhver «sjel» i organisasjonen får dette inn med «morsmelken».
Synliggjøre det!
Snakk om det!
Heng det opp på kontorene!
Repeter det i møter!
Belønn «misjonærer» i organisasjonen
Greier dere ikke selv å finne ut hva som gjør akuratt deres produkt og tjeneste unikt, så spør kundene deres. Kanskje er ikke selve produktet/tjenesten den egentlige grunnen til at kunden kjøper av akuratt dere..
Hva jobber du med? Hva gjøre dere unike?
Med Vennlig Hilsen
Henning aarsand
+4745002040
Følg Henning Aarsand Consult på facebook:
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar