torsdag 6. juni 2013

Slik kan selgere dra nytte av sosiale medier!



  1. Bygge nettverk
  2. Prospecteringsverktøy
  3. Sette seg inn i kunder og konkurrenter
  4. Følge med på nyheter og trender
  5. Holde kontakten med eksisterende, nye og potensielle kunder
  6. Utvikle nettverksgrupper for egne kunder
  7. Utvikle nettbaserte sosiale konsepter for eksisterende og potensielle kunder
  8. Legge ut informasjon om nyheter om seg, firmaet, produkter, tjenester
  9. Innvolvere kundene i utviklingen av nye produkter og tjenester 
  10. Invitere kunder og samarbeidspartnere til eventer/messer
  11. Spesialtilbud til de som følger deg/dere på sosiale medier
  12. Skaffe nye samarbeidspartnere/kollegaer
  13. Holde en tettere dialog med kundene 
  14. «VIP» kundeservice for egne kunder
  15. Kunnskapsdeling 
  16. Gi kundene dine merverdi ved at de får presentere seg selv for ditt nettverk
  17. Verve salg
  18. Ren markedsføring av seg selv
  19. Netthandel
  20. Skape trafikk til bedriftens sider/netthandel
  21. Informere om nye produkter og tjenester
  22. Finne samarbeidspartnere

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar