fredag 2. september 2011

DU er det beste sosiale mediet..

Alle tar feil..
Twitter og Facebook er ikke de beste sosiale mediene for dialog!
Det beste sosiale mediet for dialog er DEG selv!
Facebook, Twitter og andre sosiale medier er bare ett supplement til deg og dine evner til til skape dialog.
Jobber du med salg og marked er det dine evner til å skape dialog med potensielle kunder, eksisterende kunder, samarbeidspartnere, internt i bedriften og andre som er avgjørende.
Liker man ikke.. eller evner man ikke å skape dialog kan det være lurt å finne seg noe annet å gjøre enn salg og markedsarbeid. Evnen til å skape dialog vil bli avgjørende for å lykkes fremover! 
Tiden da markedsførerer kom på intrvju og sa at de «ihvertfall» ikke ville jobbe med salg er forbi, og tiden da selgere kunne «ture» frem med egne rettningslinjer og ikke følge selskapet profil/policy er også over.
Hvordan DU opptrer ovenfor kunder, potensielle kunder og andre mennesker vil være viktige parametere for hvordan dere vil lykkes i sosiale medier. Det du gjør når du er ute hos kunden vil man etterhvert se resultatene av på forskjellige sosiale plattformer.
Stå på! Ta personlig kontakt med kunden, og ta godt vare på dem!
God helg!
Med Vennlig Hilsen
Henning Aarsand
+4745002040
Følg Henning Aarsand Consult på facebook:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar