JEG tror (Noen av punktene er allerede ett faktum) :
1. Sosiale medier kommer til å endre handlemønstret vårt! Nye former for distribusjon dukker opp!
2. Sosiale medier kommer til å bli den viktigste kanalen for kundepleie.
3. Sosiale medier kommer til å ”viske” ut landegrensene i forhold til kjøp og salg.
4. Sosiale medier kommer til å gjøre enkelte mellomledd i næringskjeden overflødige (Bedrift).
5. Sosiale medier kommer til å endre bedrifters måte å drive kundeservice på.
6. Sosiale medier kommer til å skape nye former for samarbeid mellom bedrift. (Ved deling)
7. Sosiale medier kommer til å skape gigant selskaper som kommer inn på det norske, og andre markeder
8. Sosiale medier kommer til å gi kreative mennesker med spesielle nisje produkter/tjenester enda større mulighet for å nå ut i markedet.
9. Sosiale medier gjør at nettkataloger blir overflødige om de ikke satser enda mer ”lokalt”
10. Sosiale medier kommer til å skape nye stillinger i ”stort monn.”
Følg Henning Aarsand Consult på facebook: http://bit.ly/aGoeqW
Hva mener dere? Det er lov å tenke høyt.
Skap en god dag!
Mvh
Henning Aarsand
+4745002040
Henning.aarsand@gmail.com
Følg Henning Aarsand Consult: http://bit.ly/cS35W6
Bra Henning!
SvarSlettDette skapte "flukt" over temaet sosiale medier.
Vi sin jobber mot retail forsøker så godt vi kan å forklare at sosiale medier kommer til å forandre hvordan salg og markedsføring kommer til å bli arte seg i framtiden, men møter stor skepsis. Vi skjønner at de færreste som jobber i retail har tid til å jobbe så mye med det - det viktigste er tross alt å selge.
Vi tror fortsatt mange har behov for å vite mer om hva det egentlig er og lære seg litt om hvordan det fungerer. Det har vi skrevet litt om på bloggen vår: http://www.media1norge.no/blogg_s12.html
Hei,
SvarSlettTakk for hyggelig respons.
Jeg kjenner retail markedet veldig godt og jobber litt mot det selv. Jobbet for ConocoPhillips som eide JET i 17 år, så kjenner markedet godt:)
Skal ta en titt på bloggen deres:)
En fin kveld til dere