At du ved en tilfeldighet finner ut at bedriften du jobber for har gående en TV-reklame, annonse i avisen eller profilert seg i sosial medier uten at du som ansatt har fått høre om det?
- At du får en telefon fra en kunde som har hørt om et tilbud dere har promotert som ikke du som kundebehandler kjenner til?
- At du som selger får opplyst av en kunde får høre om en pågående reklame dere har fra en kunde?
- At ingen internt utenom markedsavdelingen og ledelsen er innvolvert og informert om markedskampanjen?
- At du ikke vet målet med markedsaktiviteten, og ikke har fått innstruks/opplæring på hvordan dere skal håndtere henvendelsene?
- At dere ikke har et internt system for å loggføre hvor henvendelsen kommer fra?
- At markedsaktivitene strider med selskapets overordnede mål og visjon?
- At det ikke er noen form for synliggjøring av markedsaktivitene internt?
Kjenner du deg igjen i noen av problemstillingene? Eventuelt hvordan?
Henning
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar