tirsdag 1. april 2014

Kjenner du deg igjen i dette?

At du ved en tilfeldighet finner ut at bedriften du jobber for har gående en TV-reklame, annonse i avisen eller profilert seg i sosial medier uten at du som ansatt har fått høre om det?

- At du får en telefon fra en kunde som har hørt om et tilbud dere har promotert som ikke du som kundebehandler kjenner til?

- At du som selger får opplyst av en kunde får høre om en pågående reklame dere har fra en kunde?

- At ingen internt utenom markedsavdelingen og ledelsen er innvolvert og informert om markedskampanjen?

- At du ikke vet målet med markedsaktiviteten, og ikke har fått innstruks/opplæring på hvordan dere skal håndtere henvendelsene?

- At dere ikke har et internt system for å loggføre hvor henvendelsen kommer fra?

- At markedsaktivitene strider med selskapets overordnede mål og visjon?

- At det ikke er noen form for synliggjøring av markedsaktivitene internt?

Kjenner du deg igjen i noen av problemstillingene? Eventuelt hvordan?
Henning



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar