onsdag 3. april 2013

Lar vi oss imponere av feil bedrifter i sosiale medier?


Når man prater om suksess i sosiale medier, så er det lett at ekspertene drar frem de store selskapene! Telenor, NSB osv. 

Vi får som oftest lese om suksessen til Telenor, Netcom, SAS, Norvegian, NSB og andre store aktører som har mange følgere i de forskjellige sosiale mediene, men er det egentlig imponerende at feks NSB har 27.000 følgere, og at Telenor har 169.000 følgere? Jeg syntes ikke det! For meg er det en selvfølge at de har så mange. 
Burde man ikke heller prate om små bedrifter som ingen kjenner til som faktisk har bygd opp en haug med lojale likes. Som ikke bare liker, men som også kjøper produkter av deres? 
Søkte litt rundt på Facebook, og fikk blant annet opp et lite firma som heter Drivved. 21.318 likes. Spennende konsept, og engasjerte følgere. 

Er det ikke slike bedrifter som bør få merkelappen som de som lykkes best i sosiale medier? Hva mener du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar