onsdag 18. mai 2011

62. Salgstips - Lenge siden du har vært i kontakt med kundene dine?

De fleste har knapt med tid, og ofte prioriterer man akutte gjøremål. 
Er det noen man ikke skal glemme eller nedprioritere så er det kundene dine/deres. Det er de dere lever av!

De fleste bedrifter har idag systemer for oppfølging av kunder, men av erfaringer ser man ofte at selgere flytter avtaler/oppfølginger fremover i tid pga tidsnød. Ofte blir kundene til og med ikke fulgt opp i det heletatt fordi man «syntes at det har blitt ubehagelig å ringe en kunde man skulle ha ringt for mange mnd siden». 
Ukens tips: 
Ta tak i kundene dine idag! 
Om du/dere ikke har en plan for hvordan dere skal følge opp kundene deres, så lag en. Vær trofast mot planen. Forplikt deg ovenfor kundene, bedriftene og ikke minst deg selv. 
Lykke til! Skap en fortsatt god uke.
Med Vennlig Hilsen
Henning aarsand
+4745002040
Følg Henning Aarsand Consult på facebook:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar