Her får dere en oversikt over måter å målrette markedsføringen deres på Facebook:
- Kjønn
- Sted - All Facebook reklame må «bindes» opp i sted
- Bursdager
- Nøkkelord - Basert på brukeren av Facebook sin: Profilinformasjon, favoritt bøker, aktiviteter, TV-serier osv
- Utdanning
- Jobb/Arbeid
- Interessert i - Basert på seksuelle preferanser
- Språk
- Kontakter - Lar deg inkludere og ekskludere brukere basert på hendelser, sider og programmer som brukerene har sluttet seg til.
- Forhold - Ønsker du å rette markedsføring mot ugifte, så kan det være lurt å legge til dette filtret
- Alder
Før dere i det heletatt vurderer å annonsere på Facebook, så påse at dere gjør en grundig analyse av målgruppen deres.
Kast ikke bort «penger» / «klikk» på de som ikke er i målgruppen deres.
Med Vennlig Hilsen
Henning aarsand
+4745002040
Følg Henning Aarsand Consult på facebook:
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar