mandag 22. november 2010

Konkret eksempel på møtebooking samtale!


Har i tidligere salgstips beskrevet de tingene du bør tenke på i forhold til det å booke møter. Her får du ett konkret eksempel på en bookingsamtale:
Selger: Henning Aarsand fra HA Consult. Jeg søker....
Kunde: Det er meg.
Selger: Godt jeg fikk tak i deg:) Jeg ser at dere har en flott side som er linket til facebook.
Kunden: Takk/Ja 
Selger: Vi i HA Consult har utviklet en ny måte for hvordan du kan nå enda flere av dine eksisterende og potensielle kunder via sosiale medier som facebook, og i den forbindelse skulle jeg hatt en prat med deg.
Hvordan ser tirsdagen eller onsdagen din ut?
Kunde: Ja, tirsdag før lunch passer godt.
Selger: Hva med kl 9 eller 11?
Kunde: 9 er fint
Selger: Flott, da sees vi på tirsdag kl 9. Er det noen flere som burde vært med i møtet?
Kunde: Nei
Selger: Kunne jeg fått mail add din, så sender jeg deg en møtebekreftelse.
Selger: Da sender jeg deg en møtebekreftelse i løpet av ett par minutter, så ser jeg frem til å se deg på tirsdag kl 9.
Kunde: Ja, det blir spennende. Ha en fin dag
Selger: Til deg også.
Fikk du ikke med deg tipset om hva du bør tenke på i møtebookingen, så finner du tipset her:  http://bit.ly/aWtspy

Fortell gjerne hvordan du/dere booker møter!?
Skap en uke full av nye møter!
Med Vennlig Hilsen
Henning aarsand
+4745002040
Følg Henning Aarsand Consult på facebook:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar