Denne kunden har defintivt ikke fortstått hvordan man skal følge opp Facebook siden sin. Dette til "skrekk og advarsel":
http://www.facebook.com/fotoknudsen
Om din bedrift først hadde kommet i en slik situasjon. Hvordan hadde du håndtert det?
/Henning
Ojda, her har de åpnet opp for tilbakemeldinger de åpenbart ikke var forberedt på! Her gir de et trist inntrykk av bare å være bakpå, og at deres strategi med sosiale medier ikke var særlig gjennomtenkt.
SvarSlettMen hva burde de gjøre i denne situasjonen?
Uten tvil. Trist å se en bedrift som har bygget opp en såpass store "database", og som ikke følger opp..
SvarSlettJeg for min del hadde lagt meg flat i den situasjonen. Kombinert med det gjennomført en total gjennomgang av strategien, men klar ansvarsfordeling. (Om de ikke har det)
Hvordan ville du håndtert situasjonen?
He,he - tror ikke det bare var på Facebook de hadde problemer.....men på produksjonssiden. Stod i kø på Fotoknudsen på Sandvika Storsenter et par dager før juleaften.....det var MANGE sinte kunder som ikke hadde fått julekort og julegaver i tide til den store dagen, og var blitt feilinformert på nettet, manglende tilbakemelding på Facebook - og stakkarn bak kassa kunne heller ikke si annet enn "jeg skal notere meg det her, også kommer vi tilbake til deg...."
SvarSlettHe,he - det gjelder å skalere for det meste :)
Det gjør saken bare enda verre..:)
SvarSlettSyntes ikke synd på selskapet, men han stakkaren bak kassen er det verre med..:)
Ønsker deg et godt nytt år.