mandag 27. desember 2010

Hva kan skje om bedriften ikke følger opp Facebook siden sin?

Denne kunden har defintivt ikke fortstått hvordan man skal følge opp Facebook siden sin. Dette til "skrekk og advarsel":

http://www.facebook.com/fotoknudsen

Om din bedrift først hadde kommet i en slik situasjon. Hvordan hadde du håndtert det?

/Henning

4 kommentarer:

  1. Ojda, her har de åpnet opp for tilbakemeldinger de åpenbart ikke var forberedt på! Her gir de et trist inntrykk av bare å være bakpå, og at deres strategi med sosiale medier ikke var særlig gjennomtenkt.

    Men hva burde de gjøre i denne situasjonen?

    SvarSlett
  2. Uten tvil. Trist å se en bedrift som har bygget opp en såpass store "database", og som ikke følger opp..
    Jeg for min del hadde lagt meg flat i den situasjonen. Kombinert med det gjennomført en total gjennomgang av strategien, men klar ansvarsfordeling. (Om de ikke har det)

    Hvordan ville du håndtert situasjonen?

    SvarSlett
  3. He,he - tror ikke det bare var på Facebook de hadde problemer.....men på produksjonssiden. Stod i kø på Fotoknudsen på Sandvika Storsenter et par dager før juleaften.....det var MANGE sinte kunder som ikke hadde fått julekort og julegaver i tide til den store dagen, og var blitt feilinformert på nettet, manglende tilbakemelding på Facebook - og stakkarn bak kassa kunne heller ikke si annet enn "jeg skal notere meg det her, også kommer vi tilbake til deg...."

    He,he - det gjelder å skalere for det meste :)

    SvarSlett
  4. Det gjør saken bare enda verre..:)
    Syntes ikke synd på selskapet, men han stakkaren bak kassen er det verre med..:)

    Ønsker deg et godt nytt år.

    SvarSlett