De fleste selskaper har en visjon (drøm) om hvor de ønsker at bedriften skal være om X antall år. Den står som oftest «pent» nedskrevet i forretningsplanen, og der stopper ofte visjonen..
Du som selger er ute å fronter markedet og bør til enhver tid være bevisst på selskapets visjon. Har ikke ledelsen i selskapet du jobber for vært dyktige nok til å synliggjøre visjonen, så påse at du finner ut av hva visjonen er. Jobb etter den, og ha den alltid i «bakhodet» når du er ute hos kundene dine.
Kombinert med det påse at du har din egen visjon. En visjon hvor du ser for deg hvordan du ønsker at ting skal være om 5,10,15 år. Lag en plan for det. Etabler visjonen. Lag en struktur for hvordan du skal nå visjonen din. Skriv det ned, se på visjonen ofte og tilpass visjonen din om du merker at du endrer retning for hvor du vil.
Skap en fortsatt fin uke!
Henning Aarsand
+4745002040
Følg Henning Aarsand Consult på facebook:
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar