søndag 26. desember 2010

Nye medier

Hvordan profilerer din bedrift seg på sosiale medier som Facebook, Twitter, linkedin, foursquare osv?
Veldig mange har en privat profil på tjenester som facebook, twitter og linkedin, og nå kommer også bedriftene for fullt!
Her er noen tips i forhold til hvordan din bedrift kan komme i gang med sosiale medier
1.      Lag en klar strategi for hvordan deres bedrift ønsker å profilere s i de sosiale mediene.    (Påse at dere lager en strategi som dere greier å følge opp.)
2.      Start på en plattform (for eksempel facebook eller linkedin) ! Når profilen er perfeksjonert, og dere ser at dere har kapasitet til å følge den opp, så flytt den over på en annen plattform.
3.      Lag en gjennomført profil med bilder, og ikke minst lag en aktiv ”vegg”.
4.      Påse at spørsmål fra medlemmene/fan/forbrukere får svar innen rimelig tid når de stiller spørsmål på ”veggen” deres. Du må ikke svare på alt med engang, men ta de spørsmålene der det ”brenner”.
Nyheter fra nyhetsbildet om sosiale medier blir lagt ut på:


Ønsker din bedrift bistand i forhold til å lage en strategi for deres sosiale medier, og/ eller noen til å drifte deres sosiale medier, ta kontakt!

Med Vennlig Hilsen
Henning Aarsand
+ 47 45002040 
henning.aarsand@gmail.com
https://twitter.com/SELGERTIPS
Bli tilhenger av: HENNING AARSAND CONSULT
http://www.facebook.com/profile.php?id=756330482#!/pages/Henning-Aarsand-Consult/106007876099339?ref=ts
Linkedin grupper/Facebook grupper: SALGSTIPS / LEDERTIPS / GRUNDERTIPS /SOSIALE MEDIER




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar